Włosowa opóźniona aktualizacja: Marzec

Witajcie, dzisiaj chciałabym podzielić się z wami moimi ostatnimi włosowymi sukcesami przy ostatniej włosowej aktualizacji. W tym miesiącu szczególnie skupiałam się na opanowaniem ich gęstości oraz objętości, chodziło mi konkretnie o zdyscyplinowanie ciągłego puszenia się z którym walczę od lat. Standardowo skupiłam się przede wszystkim na emolientowo-humektantowej diecie z epizodycznym aczkolwiek regularnym udziałem protein, zapraszam do dalszej części 😉1Po pierwsze, w końcu  udało mi się zapanować nad ich „puszystością” o czym marzyłam od lat :D. Wszystko to dzięki zrównoważonej emolientowo-humektantowej pielęgnaci z proteinowymi epizodami. Zazwyczaj nie układałam sztywnego grafiku tylko wstępny szkic, który swobodnie modyfikuje zależnie od stanu włosów i tego czego potrzebują. Wstępnie postawiłam na olejowanie przy co drugim myciu włosów, przyjmując, że myję je co 2-3 dni. Z kolei przy każdym myciu włosów nakładałam na minimum 30 minut którąś z emolientowych masek z dodatkiem jakiegoś półproduktu np. gliceryny czy masła Babassu. Do olejowania używałam wyłącznie oleju lnianego i oleju z orzechów włoskich, które okazały się być strzałem w dziesiątkę.Zdjęcie, 23.04.2017 o 14.24 #2Choć na początku obawiałam się, że zbytnia ilość emolientów i humektantów obciąży włosów i będą smętnie plątały się bez blasku. Na szczęście postanowiłam zaufać swojej intuicji i podążanie za nią okazało się kolejnym dobrym krokiem na drodze do odzyskania pięknych, lśniących włosów. Przez ten miesiąc ze względu na niesprzyjającą wietrzna pogodę nosiłam je przeważnie związane w warkoczu bądź koku, co również przyczyniło się do poprawy ich stanu. Zdjęcie, 23.04.2017 o 14.25Niestety jeśli chodzi o skręt, dalej pozostawiam go naturalnym zachciewajką raz jest mocniejszy raz bardziej przypomina „wzburzone” fale ;). Mam zamiar popracować na nim w najbliższym czasie ;).

Macie jakieś swoje wypróbowane sposoby na piękny skręt? 🙂

Pozdrawiam,  Konstancja 😉

Skomentuj

