Kwietniowe Inspiracje

„Kwiecień plecień raz przeplata, trochę zimy trochę lata” ~ Kiedy byłam mała właśnie takie polskie porzekadło powtarzała moja Babcia kiedy narzekałam na ubieranie grubej kurtki kiedy za oknem świeciło ciepłe słońce. Kiedy wychodziłam za zewnątrz i zderzałam się z tym „tsunami”zimnego wiatru, dziękowałam Babci za każdą dodatkowa warstwę ubrania, która na mnie wmusiła. Od dawna nie mieliśmy tak zimnej wiosny jak w tym roku i za każdym razem kiedy widzę to ciepłe słonko za oknem przypomina mi się właśnie ta sytuacja :D. W tych zimnych wiosennych dniach myślę tylko o zbliżającym się lecie, a także szukam motywacji do pracy nad moimi nieposłusznymi włosami 😉blond

Blondynki rządzą niezależnie od odcienia blondu 😉

dark

 

Choć i my ciemnowłose w niczym nie odstajemy 😉

0f0ff01f58bebd68c3aed8fd8df6acea

1d7682fb6cbf6d6db768fd103365dfeb

537ea68f90d69afff7b8d5078fc0494b

 

Na koniec coś dla tych z nas, które cierpliwie czekają na wzrost włosów 😉

A jak tam wasze kwietniowe motywacje?

Pozdrawiam, Konstancja.

Skomentuj

